تولبار نجوم أف إم حمل اقوى تولبار احمى نفسك واستمتع بالاذاعات العربيه واذاعة نجوم Fm والفرأن الكريم ومحطة مصر, راديو سوا تولبار نجوم أف إم تستطيع من خلالة التعرف على أحدث الاخبار والاستماع لأفضل الاذاعات العربية والأجنبية كما تستطيع معرفة مواقيت الصلاة وت
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 متصيفش فى اسكندرية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Spicey
المدير العام
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 371
العمر : 27
المزاج : رايق
mms 7

مُساهمةموضوع: متصيفش فى اسكندرية    الخميس يوليو 12, 2012 7:50 am



1 - بصوا يا جماعة مفيش حاجة اسمها الاسكندرية بتاعتهم او طنطا بتاعتنا او الجيزة بتاعتهم والقاهرة بتاعتنا كلها ارض مصر وانت مصرى ليك الحق تعيش فى اى حتة فى مصر مهو الاسكندرية بييجوا يزوروا طنطا والاسكندرانية بيروحوا يزوروا اهرامات الجيزة والاثار اللى فى الاقصر وغيرة كلها ارض مصر



2 - الاسكندرانية متخيلين ان الفلاحين وحشين الفلاحين بيشتغلوا من صغرهم ومبيستنوش مامى ودادى

3 - لولا الفلاحين مكنوش اكلو ولا شربوا اللبن

4 - ولا هم شاطرين اشرب يا حمادة اللبن عشان تكبر طب امنع عن حمادة اللبن وشوفهم هيعملو اية Smile

5 - طنطا مدينة وناس متحضرين مش معنى كدة نسئ للناس اللى فى الارياف الناس اللى من الارياف دول اللى بيطلع منهم علماء واحسن ناس فى البلد وروءساء مصر وقاداتها خير شاهد على ذلك .

6 - من حلاوة اسكندرية قوى معدتش زى الاول اللى عايز يصيف يروح مطروح او جمصة و رأس البر وشواطئنا كتير يعنى وخلي الاسكندرية تننفعم

7 - المثل بيقول مية مالحة ووشوش كالحة .

8 - مطلوب من الناس اللى بتروح اسكندرية تغير سلوكياتها عشان ميجيش حد ميسواش يعلق علينا .

9 - والسلام ختام

وبعدين الطنطاوية مش بيروحوا اسكندرية دى ماتنفعش بلد مصيف خلاص راحت عليها ومقرفة وزحمة فى الصيف فى الشتا ممكن

وبعدين اسكندرية دى بلد الصياعة كلها ماشاء الله ولاهاه الحتت الراقية اوى الى فيها كرموز والانفوشى وابو سليمان والسيوف وباكوس وغيرها كتير
ع اقل الفلاحين انظف من الصياعين و رجالة اسكندرية الى ماعندهموش نخوة وبيسبوا بناتهم تتحضن ع كورنيش قدام مجمع الشاطبى للكليات النظرية هناك دى بلد قلة ادب اصلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://toolbar-egycastle.co.cc
 
متصيفش فى اسكندرية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
تولبار إيجى كاسل :: المنتدى العام لإيجى كاسل-
انتقل الى: